FAQ
Nejčastější otázky a odpovědi

Seznam otázek

Která zařízení mohu pro práci v ISAKu používat?

Systém podporuje širokou paletu zařízení. Nezáleží na tedy tom, zda používáte Windows, Linux, Mac, chytrý mobilní telefon nebo tablet, na všech vám bude ISAK perfektně fungovat. Stejně široká je i škála podporovaných prohlížečů. Díky vlastní mobilní aplikaci pro Android, iOS i Blackberry máte svá data neustále při ruce.

Je ISAK opravdu dobře zabezpečený?

Bezpečnost dat klientů je jednou z našich priorit. Od roku 2015 má ISAK atestaci ISO/IEC 10181 a bezpečnostní certifikát je každoročně obnovován renomovanou nezávislou autoritou. Vaše data jsou v bezpečí.

Mohu si ISAK zdarma nezávazně vyzkoušet?

Ano, zcela nezávazně si funkce systému můžete prohlédnout a otestovat v rámci naší cloudové verze. Prvních 14 dní používání ISAK je zdarma. Pokud byste se pak rozhodli systém dále nepoužívat, nepředstavuje to pro vás žádné náklady. Vaše testovací data po ukončení testování smažeme.

Jsou s používáním ISAKu spojené nějaké další náklady mimo poplatků za podporu?

Pokud se rozhodnete pro cloudovou verzi ISAKu, pak vás žádné další náklady nečekají. U instalace na vlastním zařízení je potřeba zajistit pořízení serveru a jeho následnou správu a zálohování.

Umí ISAK pracovat s datovými schránkami?

Ano, systém nabízí celou řadu funkcí pro efektivní správu datových schránek. ISAK dokáže obsloužit neomezené množství schránek, automaticky přiřazovat doručené zprávy k jednotlivým spisům, připojovat ke zprávám lhůty, další poznámky a sledovat jejich vyřízení.

Pracuje ISAK s napojením do veřejných rejstříků?

Ano, systém přímo čerpá data z více než desítky veřejných rejstříků a spoustu administrativní práce tak vykoná automaticky místo vás. Samozřejmostí je propojení s ARES, insolvenčním rejstříkem, aplikací infoSoud, datovými schránkami, kurzovým lístkem ČNB a dalšími rejstříky a databázemi.

Funguje ISAK na mobilním telefonu?

Ano, v systému můžete pracovat přes naši mobilní aplikaci, jež funguje na operačních systémech Android, iOS i BlackBerry. Aplikace nabízí kromě standardních funkcí například synchronizaci kontaktů v telefonu s kontakty v ISAKu, on-line přístup k dokumentům, záznamům pošty, úkonům, kalendáři, kontaktům apod. Mimo to můžete u cloudové verze využít přes integrovaný prohlížeč telefonu také celý systém jako v počítači.

Aktuálně používám jiný informační systém, je přechod na ISAK složitý?

ISAK je velmi intuitivní, takže jej můžete prakticky ihned začít naplno využívat. S přesunem dat ze současného systému do ISAKu si nemusíte dělat velké starosti. Pracovníci našeho oddělení technické podpory vám s přechodem na ISAK ochotně poradí a pomohou. Podle rozsahu převáděných dat trvá přechod na ISAK od několika hodin po několik dnů. O konkrétních zkušenostech s přesunem dat do našeho systému se více dočtete v případové studii AK Klimeš & Černý.

Mohu si zálohovat data?

Pokud využíváte cloudovou verzi ISAKu, jsou šifrované zálohy prováděny automaticky do datacentra ISAK. Při tvorbě zálohy je použito šifrování, aby data nebyla pro neoprávněnou osobu čitelná a jsou připravena pro případné obnovení. Zálohovací servery jsou dále znovu zálohovány a samy představují vysokou míru zabezpečení proti ztrátě dat. V případě požadavku je možné (dle velikosti) zálohy předávat i klientovi.

Pokud provozujete ISAK na vlastním serveru, data zálohujeme na vašich vlastních zařízeních, případně (dle rozsahu dat) automatickým zálohováním do našeho datacentra.

Naše advokátní kancelář má více poboček, umí je ISAK efektivně propojit?

Ano, náš systém plně podporuje funkce pro synchronizaci dat a fungování více poboček jedné advokátní kanceláře v případě, že si přejete mít data na svých zařízeních v kanceláři. Cloud verze je z principu dostupná ve všech pobočkách bez nutnosti synchronizace. Pokud je pro vás praktické používat například dvě fyzicky oddělené licence ISAKu, můžeme poskytnout synchronizaci vybraných dat mezi těmito licencemi.

Jak často probíhají aktualizace ISAKu?

Náš systém neustále zdokonalujeme a na základě zpětné vazby od klientů připravujeme různá zlepšení. Menší aktualizace probíhají cca jednou měsíčně, přibližně v půlročním intervalu vydáváme novou verzi ISAKu s většími změnami a především novými funkcemi. Menší aktualizace probíhají za plného provozu a klienty nijak neomezují.

Co bude s mými daty, pokud budu chtít přestat ISAK používat?

Pokud byste se rozhodli systém ISAK nadále nepoužívat, obdržíte veškerá zálohovaná data a záznamy, včetně dokumentů, úkolů a dalších informací. Po převzetí zálohy budou veškeré záznamy z našich serverů smazány.

V ISAKu mi určitá funkce chybí. Bylo by možné ji doplnit?

Neustále se snažíme ISAK zdokonalovat a zpětná vazba od klientů je pro nás velice cenná. Napište nám, která funkce by vám usnadnila práci a my navrhneme možná řešení individuální úpravy pro vaši kancelář nebo úpravy systému pro všechny uživatele.

Jak je možné se proškolit v používání ISAKu?

Detaily o funkcích a používání systému najdete v podrobné online dokumentaci, která je průběžně doplňována a aktualizována.

Nabízíme také možnost zorganizovat školení přímo ve vaší kanceláři. Školení může být zaměřeno na všeobecné používání systému nebo podrobněji například na fakturaci, práci s datovými schránkami či jiné téma dle vašeho přání. Pro více informací kontaktujte, prosím, naše obchodní oddělení.

Jak se o ISAKu můžu dozvědět více?

V případě zájmu rádi přijedeme za vámi a nezávazně představíme výhody užívání ISAKu. Kontaktujte, prosím, pracovníky obchodního oddělení, kteří se vám velmi ochotně budou věnovat.

Nenašli jste odpověď na svou otázku

Nevadí, když nám dáte vědět, určitě vám odpovíme nebo pomůžeme. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo rovnou telefonicky.

Kontaktujte nás